První týden probíhal v přátelském duchu a nesl se ve znamení spolupráce, komunikace a seznamování se. V průběhu týdne se děti věnovaly tvorbě kooperativního obrazu – při této činnosti potřebovaly děti plánovat, diskutovat, spolupracovat a dodržet vzájemně domluvená pravidla, která si samy stanovily. Z výsledku byly překvapeni i oni samy – vzniklo hodnotné dílo a děti odvedly kus práce jako tým i jako jednotlivci. Děti dále pracovaly na třídních pravidlech či na uvědomění si toho, že potřebujeme všechny skládačky (děti), abychom vytvořili skvělou třídu.
Ve čtvrtek je čekala velká aktivita spolu s 4. a 5. třídou – při které si děti aktivně oživily, co dělaly o prázdninách a zároveň už počítají a pracují s grafem. ? Děti pracovaly ve dvojicích a společně se zapisovaly k otázkám týkajících se prázdnin, jenž byly rozmístěny po celé škole. Získané hodnoty byly důležité pro následné zaznamenávání do grafu. Po dokončení proběhla společná kontrola, diskuze a ověření si, zda děti vědí, jak z tohoto grafu číst. Výborně to zvládli i druháci, což je především velkou zásluhou starších dětí, které s nimi přirozeně vytvořily dvojičky.
Druhý a třetí ročník začal velmi slibně a společně se těšíme na další kapitoly našeho školního života. ?
Lucie Kamencová
Webové stránky pro obce a občany provozuje Obce na webu s.r.o.
Používáme soubory cookies. Svůj souhlas můžete změnit v nastavení souhlasu s využitím cookies.